Prašymų ir skundų pateikimo tvarka
Prašymų ir skundų pateikimo tvarka
Pareiškėjai gali pateikti skundus dėl Lietuvos Respublikos vizų institucijų darbuotojų elgesio ir, jei taikoma, dėl išorinių paslaugų teikėjų arba paraiškų pateikimo proceso. Pagal 1999 m. birželio 17 d. Lietuvos Respublikos Viešojo administravimo įstatymo Nr. VIII-1234 2 straipsnio 5 dalį, skundas – tai asmens rašytinis kreipimasis į viešojo administravimo instituciją, nurodant, kad buvo pažeistos teisės arba teisėti interesai, prašant juos ginti. Pagal 3 straipsnio 8 dalį, skundas turi būti pateiktas atitinkamai Lietuvos Respublikos vizų institucijai arba tiesiogiai Užsienio reikalų ministerijai.
Skundai nagrinėjami pagal 14 straipsnyje ir 3 dalyje nustatytą tvarką, sprendimai dėl skundų priimami per 20 darbo dienų. Jei objektyviomis priežastimis skundas negali būti išnagrinėtas per nurodytą laikotarpį, jis gali būti pratęstas, tačiau ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Apie pratęsimą asmuo turi būti informuotas raštu per 2 darbo dienas, nurodant pratęsimo priežastis.
Teisės aktai, reglamentuojantys prašymų ir skundų pateikimo tvarką:
Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas dėl asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.303479/VpejKpUlpx)
Skundų priėmimas ambasadoje po darbo valandų
Informuojame, kad 17:00 iki 17:30 trečiadieniais ambasadoje galima pateikti prašymus ir skundus apie tai iš anksto informavus apie atvykimą telefonu: (613) 567-5458.