Keičiant pasą arba asmens tapatybės kortelę, pasikeitus pavardei po santuokos arba ištuokos užsienyje, kartu turi būti pateikti dokumentai dėl santuokos arba ištuokos įtraukimo į apskaitą Lietuvos Respublikoje. Tokiu atveju iš anksto užsiregistravus priėmimui internetu turi būti pateikiami šie dokumentai:
- Prašymas įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje sudarytą santuoką arba ištuoką;
-
Kanadoje išduotas santuokos liudijimas, legalizuotas Global Affairs Canada (GAC) ir Lietuvos Respublikos ambasados, su tiksliu vertimu į lietuvių kalbą (vertime asmuo parašo: „Tvirtinu, kad gerai moku anglų ir lietuvių kalbas ir čia yra pilnas bei tikslus pridėto dokumento vertimas iš anglų kalbos”, parašo savo vardą, pavardę ir pasirašo). Vertimo tvirtinti nereikia.
- Prašymas pakeisti pavardę;
- Abiejų sutuoktinių pasai ir/arba asmens tapatybės kortelės (įtraukiant į apskaitą santuoką) arba pareiškėjo pasas ir/arba asmens tapatybės kortelė (įtraukiant į apskaitą ištuoką); turi būti pateiktas keičiamas dokumentas (pasas arba asmens tapatybės kortelė), jei jis buvo išduotas.
- Konsulinis mokestis už santuokos/ištuokos įtraukimą į apskaitą Lietuvoje, išrašo išdavimą (jei reikalingas išrašas), paso ir/arba asmens tapatybės kortelės keitimą, mokamas debetine arba kreditine kortele;
- Atgaliniam siuntimui skirtas vokas (jei siunčiama asmens tapatybės kortelė, reikia pateikti 2 vokus). Tinkami vokai - Canada Post Xpresspost. Vokas bus siunčiamas iš ambasados Otavoje.
Dėmesio! Nuotraukų atsinešti nereikia, asmuo bus fotografuojamas ambasadoje vizito metu.