Lapkričio 23-24 d. konsulinės paslaugos bus teikiamos Toronte, Kanadoje

Lietuvos Respublikos ambasada Kanadoje 2024 m. lapkričio 23-24 d. organizuoja konsulinę misiją Toronte. Aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę asmenys, gavę registracijos patvirtinimą. Registracija vyksta iki lapkričio 17 d.
Lietuvos Respublikos ambasada Kanadoje 2024 m. lapkričio 23-24 d. rengia konsulinę misiją Toronte.
Lietuvos pareigūnai tą dieną priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:
- prašymus išduoti ar pakeisti asmens tapatybės kortelę ir pasą;
- ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
- prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
- pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
- prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus;
- prašymus pakeisti vardą, pavardę;
- prašymus išduoti civilinės būklės aktą patvirtinančius įrašus;
- prašymus išduoti konsulines pažymas;
- prašymus dėl dokumentų pareikalavimo iš Lietuvos Respublikos institucijų;
- prašymus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės (tvirtins elektroniniu būdu į MIGRIS sistemą įkeltų Lietuvos pilietybės prašymų ir pranešimų apie kitos valstybės pilietybės įgijimą dokumentų autentiškumą).
Konsulinė misija vyks adresu: Prisikėlimo parapija (RC Parish of Resurrection), 1 Resurrection Rd., Toronto, ON M9A 5G1, asmenys bus priimami nuo 9.00 iki 18.00 val.
Konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyksta elektroninės registracijos sistemoje iki lapkričio 17 dienos. Konsulinių misijų metu konsulinių paslaugų mokestis didinamas 50 proc. (konsulinio mokesčio dydžiai skelbiami čia).
Sumokėti už konsulines paslaugas bus galima tik misijos metu: debetine ir kreditine kortele ar Interac pavedimu (e-Transfer).
Informacija apie konsulinės misijose atliekamas funkcijas ir reikalingus pateikti dokumentus skelbiama Lietuvos ambasados Kanadoje interneto svetainėje, pasiteirauti dėl teikiamų konsulinių paslaugų galite el. paštu consul.ca@mfa.lt arba tel. +1-613-567-5458. Šiuo el. paštu kreiptis taip pat kviečiami asmenys, kuriems reikalinga tik konsultacija dėl atstovybės teikiamų konsulinių paslaugų ir kurie nepageidauja registruotis dokumentų misijos metu pateikimui.
Prašome registruojantis kuo išsamiau apibūdinti norimas gauti paslaugas.
Prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos
nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų.
- Pranešimas apie asmens dokumento praradimą
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos ilgesniam negu 6 mėnesių laikotarpiui deklaravimas
- Pažyma apie asmens (ne)teistumą
- Pažyma patvirtinanti kliūčių santuokai sudaryti nebuvimą
- Užsienyje sudarytų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
- Civilinės būklės akto įrašo išrašas
- Vardo ir pavardės keitimas
- Prašymas įregistruoti santuoką Lietuvoje
- Tėvystės pripažinimo registravimas
- Notariniai veiksmai
- Dokumentai iš Lietuvos archyvų
- Kitos elektroninės paslaugos
Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galima gauti, turint naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK) (naudojimosi instrukcija), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsta programėle mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.
Asmenims, turintiems iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą ATK ir ją naudojantiems kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, rekomenduojama kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.
Elektronines paslaugas galima gauti jungiantis ir kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.